Home

VITO ICT Infrastructuur Raamcontract

Via deze Raamovereenkomst (FO) biedt VITO de opvolger aan van de raamovereenkomst "Aankoop of huur van ICT-apparatuur (Hardware & Software) voor een datacenter met bijhorende diensten" die in 2016 werd gegund.

VITO sloot de raamovereenkomst "VITO Infra 2023" af, met een initiƫle looptijd van vier jaar, die drie keer met een jaar kan worden verlengd.
De vijf percelen voorzien in de behoefte aan ICT-infrastructuur (hardware/software/diensten). Elk lot wordt toegewezen aan 3 leveranciers, die voor elk nieuw project in een minicompetitie worden geplaatst om concurrentie op de markt te garanderen. VITO heeft de rol van contracteigenaar en treedt op als toezichthouder op het beheer naar zowel de aankopende entiteiten als de toegewezen leveranciers.

Entiteiten die momenteel niet afnemen, kunnen op elk moment toetreden.

Inkoper

Verantwoordelijk voor het verwerven van goederen of diensten voor hun organisatie terwijl ze onderhandelen over de best mogelijke prijzen en kwaliteit.

Entiteiten die een aanvraag kunnen indienen

De entiteiten die een aanvraag kunnen indienen voor deze raamovereenkomst worden opgesomd in dit document.

Verkoper

Een verkoper met aanleg voor het opbouwen van sterke klantrelaties, die een uitgebreide kennis van zijn product gebruikt om effectief aan de behoeften en verwachtingen van zijn klanten te voldoen.

Lot 1: Servers en opslag

Lot 2: Back-up en archivering

Lot 3: Hypervisor & Cloud

Lot 4: Netwerk & Security

Lot 5: Endpoints